1. Home
  2. /
  3. Betrokken personeel

Het belang van betrokken personeel.

Communiceren om te inspireren

Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.

Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.

Retail is compleet veranderd

Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.

Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.

Focus op relatie met personeel

Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.

Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.

Continu communiceren

Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.

Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.

Tips voor meer betrokkenheid.

Salaris niet doorslaggevend, maar wel belangrijk

Secundair, pensioen, thuiswerk

Creatief, huisvesting, yoga ruimte, abonnement

Geen email maar online interactie

Hierdoor ook inzicht in mening medewerkers

Vier successen, dat geeft waardering en vertrouwen

Winnend team

Online trainingen, webinars

Klantgerichtheid, cross-selling

Studiekosten onbelast vergoeden

Laat weten wanneer online contact

Start dag met online call

Goede onboarding geeft vertrouwen, snel inzetbaar

Maakt medewerkers fan

Uitdaging maakt werk betekenisvol

Zorgt voor intrinsieke motivatie

Winnaar worden, de beste

Successen vieren

Bedrijfsuitjes, borrels

Stilstaan privésituaties

Vier jubilea

Bied sneller vast contract

Makkelijker via WAB

Flexibel plannen met vast en flex personeel

Laagdrempelig en digitaal

Sta open voor / vraag om feedback

Wat wil je leren en bereiken?

Hoe creëer je die betrokkenheid?

Communiceren om te inspireren

Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.

Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.

Retail is compleet veranderd

Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.

Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.

Focus op relatie met personeel

Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.

Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.