- Home
- /
- Betrokken personeel
Het belang van betrokken personeel.
Communiceren om te inspireren
Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.
Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.


Retail is compleet veranderd
Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.
Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.
Focus op relatie met personeel
Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.
Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.


Continu communiceren
Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.
Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.
Tips voor meer betrokkenheid.
Salaris niet doorslaggevend, maar wel belangrijk
Secundair, pensioen, thuiswerk
Creatief, huisvesting, yoga ruimte, abonnement
Geen email maar online interactie
Hierdoor ook inzicht in mening medewerkers
Vier successen, dat geeft waardering en vertrouwen
Winnend team
Online trainingen, webinars
Klantgerichtheid, cross-selling
Studiekosten onbelast vergoeden
Laat weten wanneer online contact
Start dag met online call
Goede onboarding geeft vertrouwen, snel inzetbaar
Maakt medewerkers fan
Uitdaging maakt werk betekenisvol
Zorgt voor intrinsieke motivatie
Winnaar worden, de beste
Successen vieren
Bedrijfsuitjes, borrels
Stilstaan privésituaties
Vier jubilea
Bied sneller vast contract
Makkelijker via WAB
Flexibel plannen met vast en flex personeel
Laagdrempelig en digitaal
Sta open voor / vraag om feedback
Wat wil je leren en bereiken?
Hoe creëer je die betrokkenheid?
Communiceren om te inspireren
Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.
Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.


Retail is compleet veranderd
Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.
Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.
Focus op relatie met personeel
Personeel is belangrijker dan ooit, want de klant is beter geïnformeerd en heeft veel meer opties om producten of diensten te kopen.
Het is bewezen dat betrokken medewerkers niet alleen meer resultaat boeken, maar ook functioneren als ambassadeur voor je bedrijf, vaak meer doen dan hun functiebeschrijving van ze vraagt, met innoverende ideeën komen en een bron van inspiratie zijn voor andere medewerkers.
