- Home
- /
- Projecten
Projecten
Overzicht in alle werkzaamheden en planningen
De ViQZ projectmodule is de ideale tool om kort- en langlopende projecten eenvoudige te plannen, te beheren en te overzien.
U kunt alle informatie rondom de werkzaamheden en klanten gemakkelijk in het systeem verwerken en vervolgens eigen medewerkers en ZZP’ers inplannen. U kunt medewerkers ook selecteren op functie en competentie en een uitnodiging sturen om deel te nemen aan het project.
Voor wie is de projectenmodule geschikt?
Ieder bedrijf of organisatie die kort- of langlopende projecten of terugkerende opdrachten op locatie heeft. Plan en structureer de werkzaamheden in de projectenmodule van ViQZ. Tot onze tevreden gebruikers behoren onder anderen ondernemingen in de bouw, horeca, catering, bedrijfshulpverlening, evenementen, installatie, woningstoffering, zorg, asbestsanering en promotie.


Wat kan ik met de projectenmodule van ViQZ?
- Omgeving voor klantgegevens
- Standaard velden voor projectomschrijving
- Uploaden van werktekeningen, schema’s, afbeeldingen etc.
- Koppelen van uploads aan projecten en werkzaamheden
- Mogelijkheid om zelf extra invulvelden toe te voegen
- Projectpersoneel selecteren op functie of competentie
- ZZP’ers en medewerkers uitnodigen voor projecten
- Inzicht in verlof, ziekte en beschikbaarheid
- Automatische bevestigingen
- Uploaden van tekeningen, schema’s, etc
- Digitale werkbonnen in app
- Aftekenen takenlijst in app
- In- en uitklokken door medewerker in de app
- Direct overzicht of en hoe laat alle medewerkers een taak starten
- Maken van foto’s koppelen aan project op locatie
- Opgeven van reis- onkosten en declaraties vanuit app
- Inscannen en digitaal indienen van bonnetjes vanuit app
- Weekoverzicht over alle projecten
- Overzicht projecten per medewerker
- Overzichtelijk overzicht over alle projecten en taken
- Week- en maandrapportages
- In-verkoop en margeberekeningen
- Verloningsoverzichten
- Facturatiemodule
ViQZ is méér dan alleen een projectentool
ViQZ wordt niet voor niets de meest veelzijdige personeelstool van dit moment genoemd. Het gehele systeem bestaat uit zes modules, waar de projectenmodule er één van is. De andere modules zijn de planningstool, de e-Academy, de berichtenapp, de nieuwsmodule en de actienotificatie. Hierdoor kunt u vanuit een systeem gericht alle informatie en communicatie verwerken. Kijk bij Overige Modules voor meer informatie over deze functies.
ViQZ is plannen, trainen en communiceren. Deze mix zorgt voor de juiste synergie om de kwaliteit en het rendement binnen uw organisatie op alle vlakken te verhogen. U heeft ViQZ al in huis vanaf € 32,50 per maand. Lees hier meer over onze tarieven.
Gratis online demo
We leggen u heel graag uit hoe onze plannings-, communicatie en personeelstool ervoor kan zorgen dat uw bedrijf efficiënter kan werken en groei wordt bevorderd. Bekijk de demo video op deze site, mocht u daarna nog specifieke vragen hebben dan kunnen we een online demo afspreken om meer details te kunnen laten zien en bespreken. Vervolgens kunt u zelf 30 dagen met de demoversie aan de slag en ontdekt u alle voordelen van onze personeelsapp.
Hoe werkt ViQZ Projecten?
Het invoeren van een project gebeurt in een paar overzichtelijke stappen.
- Klant selecteren of bij nieuwe klant invoeren
- Projectomschrijving en overige gegevens invoeren
- Desgewenst werktekeningen en foto’s toevoegen
- Werkzaamheden toevoegen incl. tijdsduur en aantal mensen
- Medewerkers of ZZP’ers direct inplannen of uitnodigen
- Taken en projecten koppelen aan vast medewerkers of ZZP’ers
- Overzicht van de projecten per week en per maand
- Inzicht in de planning welke medewerkers op welke dagen en tijden zijn ingepland
- Mogelijkheid voor medewerkers om in- en uit te klokken via de app


Projecten in de app
In de app ontvangt iedere uitgenodigde of geplande medewerker alle details over het project. Datums, tijden en locatie zijn uiteraard zichtbaar, maar ook de omschrijving van de werkzaamheden, met wie er wordt samengewerkt en eventuele werkfoto’s, takelijsten en foto’s van de opdracht.
Na afloop of tijdens de werkzaamheden kan de medewerker zelf ook foto’s van het project uploaden en de klant kan via de app tekenen voor de geleverde diensten.
De voordelen op een rijtje
✔ eigen personeelsapp
✔ eenvoudig plannen
✔ overzicht over al uw projecten
✔ altijd en overal bij de hand
✔ verbetering professionele kwaliteit
✔ duidelijke informatie voor medewerkers
✔ altijd actuele info op locatie
✔ efficiënte en optimale communicatie
Door zaken binnen onze organisatie verder te automatiseren met o.a. ViQZ ben ik op de administratie teruggegaan van 3 naar 2 medewerkers.
“We zochten een snellere en gemakkelijkere manier om personeelsroosters naar onze medewerkers te sturen, en om de maandoverzichten te exporteren. Met ViQZ kan dat. De app maakt mijn werk gemakkelijker. Wij erg tevreden met VIQZ. Er zijn regelmatig updates, de app wordt steeds efficiënter gemaakt. Ook over de service ben ik zeer tevreden. Er wordt meteen gereageerd op mijn berichten en als ik om bepaalde aanpassingen vraag wordt ervoor gezorgd dat deze zsm worden doorgevoerd.”
Wat een plezier om te werken met ViQZ. Het is overzichtelijk, makkelijk in gebruik en sluit perfect aan op onze wensen. Onze medewerkers in de buitendienst gebruiken de ViQZ app. Alle medewerkers zijn enthousiast en zeer tevreden. De app is overzichtelijk en makkelijk in gebruik.
Heb je een probleem of vraag, een belletje is genoeg en alles wordt opgelost of uitgelegd.
ViQZ is een echte aanrader voor iedereen die wil innoveren en met plezier wil werken.
Aanrader! Zowel wat mensen achter het product betreft als het product zelf!!! One of a kind! #happycustomer
Na 2 maanden gebruik van de viqz app wil ik jullie complimenten geven over het gebruik.Na een demo van jullie zijn wij gestart met de app om planning en loonboekhouding te optimaliseren en overzichtelijk te maken voor de medewerkers en ons zelf. Het is een groot succes voor ons als gebruikers ook de medewerkers vinden het fijn werken.
Als wij vragen hebben reageren jullie altijd snel per mail of telefoon en wordt het meeste direct opgelost. Als er vragen zijn over verbetering en gebruiksvriendelijker maken van het systeem pakken jullie dat goed op en komen met een oplossing binnen de gestelde tijd.
Super, ga zo door!
Werken met ViQZ heeft roosters maken makkelijker gemaakt, we kunnen sneller en persoonlijker alle informatie bij onze medewerksters krijgen. We werken nu effectiever en efficiënter.
Werkt top dit platform!
Onze vorige applicatie was beperkt tot alleen plannen en verlof en +/- uren inzichtelijk maken. ViQZ biedt dit ook maar dan veel uitgebreider en completer. Wij sturen nu aan vanuit één systeem en de medewerkers hebben alles paraat in één app.
Met meerdere winkels is het vaak lastig alle belangrijke informatie gericht bij de juiste medewerkers te krijgen. Met ViQZ hebben we de perfecte tool om o.a. productinformatie en trainingen die wij digitaal van leveranciers ontvangen via ViQZ te delen met de medewerkers.
Verder vinden wij het erg prettig dat ViQZ naar onze wensen heeft geluisterd en daar ons account op heeft aangepast. Omdat het systeem en de app volledig in onze huisstijl kon worden uitgevoerd voelt dit dan ook echt als onze eigen bedrijfsapp.
De mensen van ViQZ denken mee en voeren razendsnel gewenste aanpassingen door zodat het systeem nog beter bij onze wensen aansluit. Nog steeds heel blij met de keuze voor ViQZ.
Wat ik prettig vind aan ViQZ is dat het laagdrempelig is voor iedereen, dat er veel mogelijk is of op een adequate manier aangepast of geproduceerd kan worden. VIQZ is een fijn systeem.
Ze maken waar wat ze beloven!
De communicatie met de mannen van ViQZ is erg prettig. Ze zijn flexibel, reageren altijd snel en denken graag met je mee.