1. Home
  2. /
  3. Personeelssysteem

Personeelsplanning software met tools voor communicatie en ontwikkeling

Optimale roosterplanning, personeelscommunicatie én personeelsbekwaamheid zijn belangrijk in elke organisatie. ViQZ personeelsplanning software helpt u daarbij. Met behulp van vijf modules kunt u efficiënt personeelsroosters maken, effectief communiceren met uw personeel én medewerkers online trainingen aanbieden.

Voor uw medewerkers is alles bereikbaar binnen één overzichtelijke app. Gebruiksvriendelijk, met een duidelijke en krachtige vormgeving. Hierdoor is deze handige personeelstool voor iedereen aantrekkelijk om mee te werken.

De video geeft een eerste indruk van de mogelijkheden. Ontdek wat ViQZ voor u kan betekenen.

INFORMATIE AANVRAGEN

Synergie van vijf ViQZ modules

ViQZ is: Plannen, Trainen, Communiceren. Drie belangrijke ingrediënten die essentieel zijn voor de groei van organisaties, persoonlijke ontwikkeling van werknemers en voor de kwaliteit van dienstverlening. Effectief plannen, trainen en communiceren wordt bewerkstelligd met behulp van de vijf modules waaruit het unieke ViQZ personeelssysteem bestaat. Door alle vijf modules actief te gebruiken worden de afzonderlijke processen, die in een organisatie plaatsvinden, onderling versterkt. Deze synergie zorgt ervoor dat de gehele kwaliteit en het rendement van uw organisatie meervoudig verbetert.

Plannen – Trainen – Communiceren

  • Personeelsrooster inplannen
  • Plannen op meerdere locaties
  • Inzicht in beschikbaarheid
  • Werkrooster direct zichtbaar in app medewerker
  • Absentie doorgeven
  • Verlofaanvraag
  • Kosten declareren
  • Overwerk
  • (Automatische) urenregistratie
  • Maandoverzicht met gewerkte uren, maandloon, kostendeclaraties
  • Export maken
  • Verhoogt werknemerstevredenheid
  • Verhoogt klanttevredenheid
  • Personeelstrainingen
  • Korte onderhoudende video’s van max 3 minuten
  • Korte toetsen (optineel) met certificaat en/of incentive
  • Individuele toewijzing of per groep
  • Onboarding trainingen / inwerken nieuwe medewerker
  • Kennisontwikkeling
  • Communicatieve vaardigheden
  • Professionele vaardigheden
  • Praktijkvoorbeelden
  • Basis hulpverleningstechnieken
  • Omgaan met klanten
  • Omgaan met collega’s
  • Omgaan met calamiteiten / specifieke situaties
  • Verhoogt werknemerstevredenheid
  • Verhoogt kwaliteit dienstverlening
  • Verhoogt klanttevredenheid
  • Eigen cursussen uploaden
  • Onderdeel van Human Resource Management (HRM)
  • Personeelscommunicatie
  • Personeelsbetrokkenheid
  • Informeren
  • Berichten versturen naar en tussen personeel
  • Teambuilding
  • Ontvangen van notificaties
  • Werkt verbindend
  • Verhoogt werknemerstevredenheid
  • Onboarding nieuwe medewerker
  • Onderdeel van Human Resource Management (HRM), HRM app
  • Personeelscommunicatie
  • Personeelsbetrokkenheid
  • Informeren
  • Personeel op de hoogte houden van (branchegericht) nieuws
  • Verbeteren interne communicatie
  • Werkt verbindend
  • Verhoogt werknemerstevredenheid
  • Onboarding nieuwe medewerker
  • Verhoogt klanttevredenheid
  • Onderdeel van Human Resource Management (HRM), HRM app
  • Personeelscommunicatie
  • Personeelsbetrokkenheid
  • Informeren
  • Personeel op de hoogte houden van geplande acties
    • Acties in winkels
    • Actiepunten na overleg
    • Aankomende cursussen, webinars, beurzen
  • Individueel onboarding programma maken
  • Werkt verbindend
  • Verhoogt werknemerstevredenheid
  • Verhoogt klanttevredenheid
  • Onderdeel van Human Resource Management (HRM), HRM app

ViQZ, ook voor uw organisatie!

Hoe weet u of ViQZ geschikt is voor uw bedrijf of organisatie en optimaal benut kan worden? Voor meer informatie en een vrijblijvende gratis demo kunt u gerust contact met ons opnemen. Vult u onderstaand contactformulier of bel ons op telefoonnummer +31 (0) 252 – 232 555.

Kunt u één van onderstaande vragen met ja beantwoorden? Dan heeft ViQZ een personeelsapplicatie die u aan uw wensen voldoet. Oók als u de voorkeur geeft aan een op maat gemaakt personeelsinformatiesysteem.

  • Maakt u personeelsroosters bij een MKB organisatie of een zorginstelling met meerdere medewerkers?
  • Werkt u nu met personeelsplanning software waarvan u denkt dat het sneller en eenvoudiger moet kunnen?
  • Heeft u verschillende locaties waarvoor u roosters maakt?
  • Wilt u urenplanningen gemakkelijk kunnen wijzigen?
  • Is automatische urenregistratie en een te exporteren maandoverzicht een wens?
  • Wilt u beschikbaarheid van personeel direct kunnen zien?
  • Vinden uw medewerkers het handig om werkroosters en eventuele wijzigingen direct in hun eigen personeelstool of medewerkers app te zien?
  • Kan de interne communicatie met en tussen uw personeel een positieve boost gebruiken?
  • Vindt u het belangrijk dat medewerkers hun talent genoeg kunnen ontwikkelen en hun professionele vaardigheden verbeteren? Of
  • Wilt u de kwaliteit van de dienstverlening naar de klant verhogen?

Als u een van deze vragen met ja heeft beantwoord is het tijd om voor u om ‘Ja’ te zeggen tegen ViQZ. Vraag de gratis demo aan en laat u overtuigen!

0252 – 232 555
AANMELDEN

Meer dan 5.000 tevreden gebruikers

Op dit moment worden de personeelsplanning software, urenregistratie en personeelstools in verschillende branches ingezet. Inmiddels heeft ViQZ meer dan 5.000 tevreden gebruikers.

We luisteren goed naar de feedback van onze klanten. ViQZ is flexibel en wordt continu verbeterd en aangepast naar de behoeften van de klant. Dit gebeurt snel, binnen enkele dagen ziet u al resultaat. Regelmatig houden we u op de hoogte van nieuwe functies. ViQZ groet met uw organisatie mee!

“We zochten een snellere en gemakkelijkere manier om personeelsroosters naar onze medewerkers te sturen, en om de maandoverzichten te exporteren. Met ViQZ kan dat. De app maakt mijn werk gemakkelijker. Wij erg tevreden met VIQZ. Er zijn regelmatig updates, de app wordt steeds efficiënter gemaakt. Ook over de service ben ik zeer tevreden. Er wordt meteen gereageerd op mijn berichten en als ik om bepaalde aanpassingen vraag wordt ervoor gezorgd dat deze zsm worden doorgevoerd.”

Latife, EKMEKCI (Lunchrooms & Catering, Rotterdam)

Wat een plezier om te werken met ViQZ. Het is overzichtelijk, makkelijk in gebruik en sluit perfect aan op onze wensen. Onze medewerkers in de buitendienst gebruiken de ViQZ app. Alle medewerkers zijn enthousiast en zeer tevreden. De app is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. 

Heb je een probleem of vraag, een belletje is genoeg en alles wordt opgelost of uitgelegd. 

ViQZ is een echte aanrader voor iedereen die wil innoveren en met plezier wil werken.

Petra van de Langkruis, Zorg@Home

Aanrader! Zowel wat mensen achter het product betreft als het product zelf!!! One of a kind! #happycustomer

Moss Dolman, MOSS fietskoeriers

Na 2 maanden gebruik van de viqz app wil ik jullie complimenten geven over het gebruik.Na een demo van jullie zijn wij gestart met de app om planning en loonboekhouding te optimaliseren en overzichtelijk te maken voor de medewerkers en ons zelf. Het is een groot succes voor ons als gebruikers ook de medewerkers vinden het fijn werken.
Als wij vragen hebben reageren jullie altijd snel per mail of telefoon en wordt het meeste direct opgelost. Als er vragen zijn over verbetering en gebruiksvriendelijker maken van het systeem pakken jullie dat goed op en komen met een oplossing binnen de gestelde tijd.
Super, ga zo door!

Rini Bolle, Bolle Dier en Tuin

Werkt top dit platform!

Harry van Dalen, Sport 2000 Amersfoort

Onze vorige applicatie was beperkt tot alleen plannen en verlof en +/- uren inzichtelijk maken. ViQZ biedt dit ook maar dan veel uitgebreider en completer. Wij sturen nu aan vanuit één systeem en de medewerkers hebben alles paraat in één app.
Met meerdere winkels is het vaak lastig alle belangrijke informatie gericht bij de juiste medewerkers te krijgen. Met ViQZ hebben we de perfecte tool om o.a. productinformatie en trainingen die wij digitaal van leveranciers ontvangen via ViQZ  te delen met de medewerkers.
Verder vinden wij het erg prettig dat ViQZ naar onze wensen heeft geluisterd en daar ons account op heeft aangepast. Omdat het systeem en de app volledig in onze huisstijl kon worden uitgevoerd voelt dit dan ook echt als onze eigen bedrijfsapp.

Richard Landwer Johan, L.J. Sport

Na enig speurwerk en informatie inwinnen hebben wij ViQZ gevonden en een afspraak voor een demo gemaakt. Na de duidelijke demo hebben we gelijk besloten JA dit is wat we nodig hebben. Met hulp van de enthousiaste en behulpzame medewerkers van Viqz hebben wij in 2021 onze administratie en projectplanning opgestart met ViQZ en zijn de kantoor medewerkers met ViQZ gaan werken. Een hele mooie stap voorwaarts en klaar voor de toekomst.  

Tamara van de Loo, Zorg @ Home

Ze maken waar wat ze beloven!

Bert Rossing, Interieurwinkel

De communicatie met de mannen van ViQZ is erg prettig. Ze zijn flexibel, reageren altijd snel en denken graag met je mee.

Evanne Bullema, Big-L Jeans
de voordelen van e-academy

Branches

ViQZ Complete Personeelsapplicatie helpt organisaties in onder andere:

  • Detailhandel in o.a. mode, sport, schoenen, wonen, meubels en interieur en groothandel
  • Tuincentra, bouwmarkten
  • Retail, dienstverlening
  • Horeca, sport (sportscholen), recreatie
  • Bouwbedrijven, aannemers, saneringsbedrijgen
  • Projectgerichte bedrijven
  • Zorginstellingen en thuiszorg
  • Kinderopvang

Voordelen van de vijf modules van VIQZ

inclusief bij ViQZ personeelsapplicatie
plannen, trainen, communiceren in één app
samen een immens synergetische kracht
tijdbesparend
werkt verbindend
verbetert interne communicatie
bevordert samenwerking
hogere klanttevredenheid
hogere werknemerstevredenheid
verhoogt rendement, omzet en rendement van investering

Benieuwd geworden naar deze en alle andere mogelijkheden van ViQZ? Vraag dan vrijblijvend de gratis demo aan!