- Home
- /
- Slagerijen
De ultieme app voor uw personeel
Met VIQZ duidelijk communiceren, inplannen en trainen
De personeelsplanning app van ViQZ is één compleet management systeem inclusief een personeelsapp die onder meer uitermate geschikt is voor slagerijen met één of meer winkels.
De voordelen van ViQZ
Ontdek de veelzijdige mogelijkheden van ViQZ:
✔ Eenvoudig plannen van shifts en medewerkers
✔ Gemakkelijk wijzigen van roosters
✔ Inzicht in bezetting en urenbudgetten
✔ Tijdsregistratie met klokterminal of met Wifi
✔ Overzicht van alle afdelingen of vestigingen
✔ Inzicht in beschikbaarheid, verlof en ziekte
✔ Gemakkelijk verwerken van verlof
✔ Real-time inzicht in +- en verlofsaldo’s
✔ Complete personeelsadministratie


Efficiënt inplannen van personeel en overzicht in bezetting per vestiging.
Met ViQZ maak je eenvoudig een weekrooster, desgewenst in een meerweekse cyclus. Je hebt continu inzicht in beschikbaarheid van personeelsleden inclusief verlof en ziekte. ViQZ biedt verder een helder inzicht in de bezetting per vestiging en meer- en minderwerk. In het maandoverzicht is alle informatie terug te vinden, inclusief lonen en onkostenvergoedingen.
Automatische urenregistratie met ons ingebouwde kloksysteem
De combinatie van de ViQZ personeelsapp met een kloksysteem zorgt ervoor dat de planningen vooraf en achteraf automatisch op elkaar afgestemd worden. Dat werkt heel eenvoudig: Wij koppelen het IP-adres van de internetverbinding aan de betreffende vestiging of afdeling van je bedrijf. De medewerkers kunnen vervolgens via hun app alleen in- en uitklokken als ze in het bereik van het Wifi netwerk zijn.
Je hebt in het ViQZ Management System daardoor dagelijks inzicht in de daadwerkelijk gewerkte uren. Verschillen met de originele planning worden automatisch geboekt als plus- of minuren, waarmee je zelf kunt bepalen of het saldo gecompenseerd gaat worden in uren of in verlof. Wij kunnen ook een kloksysteem leveren met een vaste terminal en persoonlijke badges voor het personeel.


Voor iedere medewerker een eigen app
Elk medewerker krijgt een persoonlijke app waarin het werkrooster zichtbaar is en de medewerker wijzigingen in beschikbaarheid, gewerkte uren en declaraties kan doorgeven. Bovendien heeft iedere medewerker continu een actueel overzicht van het verlofsaldo en de plus- en minuren.
Communicatie lastig vanwege verschillende talen?
Geen probleem, want ViQZ heeft een automatische vertaalfunctie. Stel in het profiel van iedere medewerker de taal in, en alle content wordt in de app automatisch in deze taal aangeboden.
BHV trainingen, instructietrainingen, omgang met klanten trainingen?
ViQZ beschikt over een e-learning module die standaard tientallen trainingen aanbiedt op het gebied van communicatieve en professionele vaardigheden van personeel. De unieke trainingen bestaan uit korte uitdagende online video’s met aansluitend enkele kennisvragen. Deze kunnen individueel worden toegewezen en zijn direct in de eigen personeelsapp van de medewerker zichtbaar. U heeft continu inzicht in de vorderingen en resultaten van uw personeel, deze worden overzichtelijk in het VMS weergegeven.
Maak eenvoudig eigen trainingen aan.
U kunt voor bijvoorbeeld specifieke product- en vaardigheidstrainingen en onboardingprogramma’s zelf lessen aanmaken in de Academy en deze met specifieke groepen personeel delen. Hiervoor kunt u lesmateriaal inladen zoals eventueel een video, afbeeldingen, handleidingen, etc. Vervolgens kunt u multiple-choice vragen ingeven en de minimale score vaststellen die gehaald moet worden om de training met goed gevolg af te ronden.

Gratis online demo
We leggen u heel graag uit hoe onze personeelstool ervoor kan zorgen dat uw bedrijf kan groeien en kennis en kunde van uw personeel stijgt. Bekijk de demo video op deze site, mocht u daarna nog specifieke vragen hebben dan kunnen we een online demo afspreken om meer details te kunnen laten zien en bespreken. Vervolgens kunt u zelf 30 dagen met de demoversie aan de slag en ontdekt u alle voordelen van onze personeelsapp.
Uw personeelsplanning is maatwerk
Elk bedrijf is uniek en heeft specifieke behoeftes qua planning, urenregistratie en beheer. ViQZ is een flexibel personeelsplanningssysteem. Hierdoor is het mogelijk een maatwerk planningsapplicatie te ontwerpen waarvan u het meeste rendement heeft. We gaan graag met u in gesprek over het maatwerk voor uw personeelsplanning. Neem hiervoor contact met ons op of vraag een gratis demo aan.
Door zaken binnen onze organisatie verder te automatiseren met o.a. ViQZ ben ik op de administratie teruggegaan van 3 naar 2 medewerkers.
“We zochten een snellere en gemakkelijkere manier om personeelsroosters naar onze medewerkers te sturen, en om de maandoverzichten te exporteren. Met ViQZ kan dat. De app maakt mijn werk gemakkelijker. Wij erg tevreden met VIQZ. Er zijn regelmatig updates, de app wordt steeds efficiënter gemaakt. Ook over de service ben ik zeer tevreden. Er wordt meteen gereageerd op mijn berichten en als ik om bepaalde aanpassingen vraag wordt ervoor gezorgd dat deze zsm worden doorgevoerd.”
Wat een plezier om te werken met ViQZ. Het is overzichtelijk, makkelijk in gebruik en sluit perfect aan op onze wensen. Onze medewerkers in de buitendienst gebruiken de ViQZ app. Alle medewerkers zijn enthousiast en zeer tevreden. De app is overzichtelijk en makkelijk in gebruik.
Heb je een probleem of vraag, een belletje is genoeg en alles wordt opgelost of uitgelegd.
ViQZ is een echte aanrader voor iedereen die wil innoveren en met plezier wil werken.
Aanrader! Zowel wat mensen achter het product betreft als het product zelf!!! One of a kind! #happycustomer
Na 2 maanden gebruik van de viqz app wil ik jullie complimenten geven over het gebruik.Na een demo van jullie zijn wij gestart met de app om planning en loonboekhouding te optimaliseren en overzichtelijk te maken voor de medewerkers en ons zelf. Het is een groot succes voor ons als gebruikers ook de medewerkers vinden het fijn werken.
Als wij vragen hebben reageren jullie altijd snel per mail of telefoon en wordt het meeste direct opgelost. Als er vragen zijn over verbetering en gebruiksvriendelijker maken van het systeem pakken jullie dat goed op en komen met een oplossing binnen de gestelde tijd.
Super, ga zo door!
Werken met ViQZ heeft roosters maken makkelijker gemaakt, we kunnen sneller en persoonlijker alle informatie bij onze medewerksters krijgen. We werken nu effectiever en efficiënter.
Werkt top dit platform!
Onze vorige applicatie was beperkt tot alleen plannen en verlof en +/- uren inzichtelijk maken. ViQZ biedt dit ook maar dan veel uitgebreider en completer. Wij sturen nu aan vanuit één systeem en de medewerkers hebben alles paraat in één app.
Met meerdere winkels is het vaak lastig alle belangrijke informatie gericht bij de juiste medewerkers te krijgen. Met ViQZ hebben we de perfecte tool om o.a. productinformatie en trainingen die wij digitaal van leveranciers ontvangen via ViQZ te delen met de medewerkers.
Verder vinden wij het erg prettig dat ViQZ naar onze wensen heeft geluisterd en daar ons account op heeft aangepast. Omdat het systeem en de app volledig in onze huisstijl kon worden uitgevoerd voelt dit dan ook echt als onze eigen bedrijfsapp.
De mensen van ViQZ denken mee en voeren razendsnel gewenste aanpassingen door zodat het systeem nog beter bij onze wensen aansluit. Nog steeds heel blij met de keuze voor ViQZ.
Wat ik prettig vind aan ViQZ is dat het laagdrempelig is voor iedereen, dat er veel mogelijk is of op een adequate manier aangepast of geproduceerd kan worden. VIQZ is een fijn systeem.
Ze maken waar wat ze beloven!
De communicatie met de mannen van ViQZ is erg prettig. Ze zijn flexibel, reageren altijd snel en denken graag met je mee.
Gratis online demo
We leggen u heel graag uit hoe onze personeelstool ervoor kan zorgen dat uw bedrijf kan groeien en kennis en kunde van uw personeel stijgt. Bekijk de demo video op deze site, mocht u daarna nog specifieke vragen hebben dan kunnen we een online demo afspreken om meer details te kunnen laten zien en bespreken. Vervolgens kunt u zelf 30 dagen met de demoversie aan de slag en ontdekt u alle voordelen van onze personeelsapp.